Τα Ολύμπια Νέα

Κυριότερες Ειδήσεις / Τοπικά Νέα

«Οι τόρνοι στεγάζονται και οι μαθητές στοιβάζονται»

Μια απάντηση στην ΟΛΤΕ για την μετεγκατάσταση του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής στο πρ. ΕΠΛ ΚατερίνηςEPL

Την αντίδραση του πρώην προέδρου της ΕΛΜΕ Πιερίας (και εκπαιδευτικού του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Κατερίνης) Χρήστου Αντωνίου, προκάλεσε η επιστολή της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, προς τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με αφορμή την μετεγκατάσταση του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής στα εργαστήρια του πρώην Πολυκλαδικού Λυκείου Κατερίνης.

Να σημειωθεί οτι η Ομοσπονδία, σε πρόσφατη επιστολή της προς τον κ. Καζταρίδη, θέτει θέμα προστασίας του εξοπλισμού (που ακόμη στεγάζεται στα συγκεκριμένα εργαστήρια), αναγνωρίζοντας ωστόσο την ανάγκη στέγασης του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Κατερίνης, σε κάποιον άλλο χώρο… Ο κ. Αντωνίου, στο κείμενο που έστειλε στην «Πολιτεία» με τίτλο «Οι τόρνοι στεγάζονται και οι μαθητές στοιβάζονται», αναφέρει: Υπάρχουν πολλά εύλογα ερωτήματα που θα ήθελα να απευθύνω σε εκείνους που έγραψαν το κείμενο: -Πόσα χρόνια είναι κλειστά τα εργαστήρια του πρώην ΕΠΛ Κατερίνης; -Γιατί «επαναστάτησαν» τώρα για τα μηχανήματα και πόσα έγγραφα έστειλαν προς τον Δήμο για να γίνει εγκαίρως η μεταγκατάσταση των μηχανημάτων; -Τι έπραξαν σε ανάλογη περίπτωση πριν από δύο με τρία χρόνια όταν ο Δήμος άδειασε το εργαστήριο οχημάτων για να στεγάσει αρχείο του Δήμου; -Σε τι κατάσταση είναι το σημερινό κτήριο και γιατί τόσα χρόνια ουσιαστικά δεν ενδιαφέρθηκαν; -Τι έκαναν οι εκάστοτε Διευθύνσεις του ΣΕΚ (και τώρα ΕΚ), και αν απέστειλλαν έστω και ένα έγγραφο για την κατάσταση που βρίσκεται το ΤΕΕ Ε.Α.; (για όσους δεν γνωρίζουν το ΤΕΕ Ε.Α βρίσκεται κάτω από την «διοικητική ομπρέλα» του ΣΕΚ ή Ε.Κ τώρα) -Γιατί δεν βοήθησαν οι Διευθύνσεις του ΣΕΚ ή Ε.Κ ώστε το ΤΕΕ Ε.Α. να αποκτήσει ένα αξιοπρεπές εργαστήριο για την φοίτηση των μαθητών; Όταν λέμε την αλήθεια να την λεμε όλη και όχι μισή. Ο συνολικός σχεδιασμός δεν ξεκινάει από το Υπουργείο και από την περιφέρεια. Ξεκινάει από το σπίτι μας, την Κατερίνη! Όταν κάποιοι θα αποδεχτούν την Ειδική Αγωγή ως ισότιμο μέλος στην εκπαιδευτική διαδικασία τότε μπορεί και να πιστέψουν ότι χρειάζεται ένα σχολείο της Ειδικής Αγωγής μέχρι τότε ο αγώνας μας για το σχολείο συνεχίζεται…»