Τα Ολύμπια Νέα

Τοπικά Νέα

LET’S ΠΑΠ: Κάντο για σένα

Η καμπάνια της ΠΚΜ για την πρόληψη του τραχήλου της μήτρας συνεχίζεται στη ΔΕΘ180907 ΑΦΙΣΑ LETS ΠΑΠ

 

 

 

Την ενημερωτική εκστρατεία “Let’s Pap: Κάντο για σένα” για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας και του ιού HPV καθώς και τις κοινωνικές της δράσεις παρουσιάζει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της παρουσίας της στην 83η Δ.Ε.Θ., σε εκδήλωση που διοργανώνει τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018, στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Δ.Ε.Θ., στις 8 το βράδυ.

 

Την εκδήλωση θα χαιρετίσει ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. Θα μιλήσουν οι: Χάρης Αηδονόπουλος, συντονιστής Κοινωνικής Συνοχής, Προσφυγικού και Μεταναστευτικού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Κλέλια Χαρίση, Πρέσβειρα της εκστρατείας “Let’s Pap: Κάντο για σένα” και Κωνσταντίνος Ψυχούλης, υπεύθυνος εταιρικής επικοινωνίας της «ΕΝΟΡΑΣΙΣ». Παρόντες στην εκδήλωση θα είναι επίσης οι τρεις επιστημονικοί συνεργάτες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, οι ιατροί Χάρης Καρανικιώτης (ογκολόγος), Παναγιώτης Τανιμανίδης (γυναικολόγος) και Μαρία Νασιουτζίκη (κυταρολόγος).

Η μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης “LET’S ΠΑΠ: Κάντο για σένα” για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας διεξάγεται από την Ελληνική Ομάδα Μελετών Παθολογίας Τραχήλου, με την ευγενική χορηγία της Aenorasis, μιας αμιγούς Ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας που το 2018 συμπληρώνει είκοσι (20) χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στο χώρο της υγείας. Πρόκειται για έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό, που αποτελείται  κυρίως από γιατρούς από όλη την Ελλάδα, με αποστολή του την έρευνα σε θέματα προληπτικού ελέγχου, καθώς και την ενημέρωση του κοινωνικού συνόλου για την ανάπτυξη δράσεων για την πληρέστερη εφαρμογή του προληπτικού ελέγχου για τους καρκίνους του κατώτερου γεννητικού συστήματος της γυναίκας).

Με κοινό όραμα τη μείωση των περιστατικών εμφάνισης καρκίνου του τραχήλου της μήτρας στην Ελλάδα  και αποστολή την ενημέρωση του γυναικείου πληθυσμού  για την αξία της πρόληψης και τη σημασία του συστηματικού γυναικολογικού ελέγχου, οι συνεργαζόμενοι φορείς προγραμματίζουν μια εκστρατεία ενημέρωσης για το  σύνολο  της ελληνικής περιφέρειας, με στόχο να διαδώσει το μήνυμα ότι ο ετήσιος γυναικολογικός έλεγχος είναι μια απλή, ανώδυνη και σύντομη διαδικασία που δεν πρέπει να φοβίζει καμία γυναίκα, αφού μια και μόνον εξέταση μπορεί να της σώσει τη ζωή. Ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας μπορεί να προληφθεί και μπορεί να είναι ιάσιμος εάν ανιχνευθεί έγκαιρα.

Πρέσβειρα  της ενημερωτικής καμπάνιας “Let’s ΠΑΠ” είναι η δημοσιογράφος-ποιήτρια  Κλέλια Χαρίση, η οποία υποστηρίζει με πάθος και αφοσίωση το project από την πρώτη στιγμή, έχοντας συμβάλει τα μέγιστα στην προαγωγή της αξίας της πρόληψης στην καταπολέμηση του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.

Η στρατηγική της εκστρατείας “Let’s Pap: Κάντο για σένα” να ενημερωθεί κάθε γυναίκα για τη σημασία της πρόληψης αναπτύσσεται σε μια  360° καμπάνια ενημέρωσης, συνδυάζοντας τα σύγχρονα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) και τα παραδοσιακά MME.

Βασικά εργαλεία επικοινωνίας της εκστρατείας αποτελούν η εφαρμογή Let’s ΠΑΠ και το Virtual Reality Project Let’s ΠΑΠ Κάντο για σένα .

 

Τι είναι το “Lets ΠΑΠ”

Το “Let’s ΠΑΠ” είναι η πρώτη ελληνική εφαρμογή για την υγεία της γυναίκας. Πρόκειται για ένα δωρεάν application, με στόχο να διαδώσει το μήνυμα ότι ο ετήσιος γυναικολογικός έλεγχος είναι μια απλή και σύντομη διαδικασία που δεν πρέπει να φοβίζει καμία γυναίκα, αφού μια και μόνον εξέταση μπορεί να  της  σώσει τη ζωή.

Το Let’s ΠΑΠ δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια σειρά διαδραστικών μαθημάτων και quiz που ενημερώνουν για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας και του ιού HPV, ενώ προσφέρουν τη δυνατότητα σε κάθε γυναίκα που έχει ολοκληρώσει με επιτυχία τα μαθήματα, να συμμετέχει σε κλήρωση για να κερδίσει δωρεάν προληπτικές εξετάσεις.

Επίσης, από την εφαρμογή αυτή  κάθε γυναίκα μπορεί να καταγράψει τον κύκλο της και η εφαρμογή την ενημερώνει για την αναμενόμενη ημερομηνία της επόμενης περιόδου και τις ημέρες ωορρηξίας.

 

Σχετικά με το Virtual Reality Project “Let’s ΠΑΠ Κάντο για σένα”

Κύριο χαρακτηριστικό της εκστρατείας αποτελεί η χρήση της τεχνολογίας Virtual Reality, η οποία χρησιμοποιείται για πρώτη φόρα στην Ελλάδα για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του  γυναικείου  κοινού για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.

«Με στόχο να ενημερώσουμε το γυναικείο πληθυσμό με έναν διαφορετικό τρόπο για τη σημασία του τακτικού γυναικολογικού ελέγχου, οργανώσαμε μια ειδική παραγωγή ταινίας virtual reality σε 360° περιβάλλον, στην οποία η γυναίκα βιώνει μέσα σε τρία λεπτά μια μοναδική εμπειρία που συνδέεται με την πρόληψη του καρκίνου του τράχηλου της μήτρας.